wtorek, 9 kwietnia 2013

10. Tanie nie znaczy złe...

W zimie często zapominam rękawiczek, co sprawia, że moje dłonie są wysuszone i potrzebują dobrego nawilżenia. Leżąc w szpitalu mama przyniosła mi krem do rąk zakupiony w Biedronce.Początkowo podeszłam do niego bardzo sceptycznie, ale szybko zmieniłam zdanie. Na pewno nie muszę Wam przedstawiać Bebeauty Hands Expert!v Regenerującego Kremu do Rąk produkowanego dla Biedronki przez znaną firmę Tołpa. 





Jest on przeznaczony do skóry bardzo suchej i zniszczonej. Nawet nie wiecie jak miło mnie zaskoczył, gdy w szybkim czasie moje dłonie stały się miękkie i w odczuwalny sposób nawilżone. Jest bardzo wydajny, tubka zawiera 125 ml gęstego o lekko różowym zabarwieniu kremu. Zawsze wieczorem towarzyszy mi przy łóżku, by przed samym zaśnięciem móc posmarować nim dłonie. 
Cena około 5zł / ocena 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz