niedziela, 21 kwietnia 2013

18. Wesoło, kolorowa...Wiosna!

Pogoda za oknem aż prosi się o wyjście na spacer w lżejszych, kolorowych ubraniach, co mnie bardzo cieszy. Na ulicach wreszcie prócz słońca, zieleniącej się trawki jest także wesoło w strojach ludzi. Ja postanowiłam postawić także na kolor paznokci a ściśle mówiąc na 10 kolorów. A co, kto mi zabroni. Kto powiedział, 
że paznokcie muszą być nudne. Osobiście czasem lubię zaszaleć 
i postawić na fantazję. Tym razem poszłam na całość. 
Wybrałam 10 lakierów ze swojego zbioru i zaczęłam malowanie. Oto efekty.
Lewa dłoń prezentuję się tak.

1-Safari nr 63
2- Golden Rose Fashion color nr 90
3- Miss Sporty (niestety numerek mi się starł)
4- Golden Rose With Protein nr 349
5- Safari nr 09

Prawa dłoń wygląda następująco.

6- Golden Rose With Protein nr 244
7- Essence Color & Go nr 79 viva la green
8- Essence Color & Go nr 39 lime up!
9- Enjoy Freestyle nr 13
10- Golden Rose With Protein nr 323

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz