poniedziałek, 15 kwietnia 2013

14. Bluzkowe szaleństwo.

Ciesząc się z pięknego i słonecznego dnia chciałam się z Wami podzielić moimi ostatnimi zakupami. Nie były to oczywiście jednorazowe zakupy, lecz poczynione w przeciągu ostatniego miesiąca. Teraz nareszcie pogoda pozwala, abym mogła pokazać światłu dziennemu moje nowości. 

Koszulki z Sinsay skradły mi serce napisami.

Czarna-19,99 zł
Biała- 24,99 zł


Czarna- 14,99 zł
Niebieska- 19,99 zł

Bluzka na wieczorne wyjście z rozcięciem na plecach z H&M

Skusiła mnie przecena z 59,99 zł na 40 zł

Reserved zastałam kolejne bluzeczki w atrakcyjnych cenach.
Pierwsza gładka z dłuższym tyłem, będzie idealna do legginsów - przeceniona z 34,99 na 24,99 zł
Druga aksamitna z bawełnianym tyłem - 
przeceniona z 49,99 na 29,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz