piątek, 19 kwietnia 2013

17. Synergen rządzi.

W poszukiwaniu idealnego pudry prasowanego, napotkałam na Synergen i co... . Ku mojemu zaskoczeniu ten jakże tani i niepozorny kosmetyk stał się nierozłącznym kompanem w mojej kosmetyczce. Nie spodziewałam się, że za cenę ok. 10zł można mieć tak dobry kosmetyk. Świetnie matuje, dzięki czemu moja twarz się nie świeci, jest niewidoczny, dobrze wtapia się w skórę. 
Ja wybrałam kolor tak "na oko" nr 03 i okazał się idealny. 
Puder posiada fajną gąbeczkę, która używam, gdy poprawiam makijaż poza domem, przy pudrowaniu w domu używam pędzla.
 Obecnie używam drugie opakowanie i wiem, że już innego pudru nie potrzebuję i będę mu wierna.
Zachęcam do spróbowania, nawet jeśli nie będzie Wam odpowiadał, to nie zrujnuje to Waszego portfela i nie będzie szkoda wydanych pieniędzy.

2 komentarze:

  1. Synergen jest super, polecam też korektory w sztyfcie - może jest cięzej ze znalezieniem swojego koloru, ale są super tak jak ten puder , sama go mam i uzywam i uwielbiam ! :) zajrzyj do moich wczesniejszych notek , bo wspominalam o tym pudrze i korektorze ! Świetny blog, zapraszam do mnie AGATUSZKAA.BLOGSPOT.COM do komentowania i obserwacji ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ten puder mam zawsze w torebce, dość dobrze matuje i jest tani więc nie żal, gdy wala się po torbie :)

    OdpowiedzUsuń