piątek, 19 kwietnia 2013

16. Tanie balsamowanie.

 Będąc kiedyś tuż przed zamknięciem w Rossmanie chciałam spróbować jakiś nowy balsam. Zauważyłam na półce dwa balsamy nieznanej mi firmy Evitte. Spojrzałam na producenta i okazało się, że są produkowane przez Soraya. Wzięłam więć na wypróbowanie balsam ujędrniający i nawilżający. 
Pierwszy ma ekstrakt z wiśni, szyszek cyprysa oraz roślinną witaminę E. 
Nawilżający zawiera ekstrakt z grejpruta, szyszek cyprysa oraz także roślinną witaminę E. 
Używam ich na zmianę i muszę przyznać, że jestem z nich bardzo zadowolona. Mają ładny zapach, lekką konsystencję, szybko się wchłaniają, po prostu same plusy.  Cena również jest wielkim plusem, ponieważ tubeczka 
200 ml kosztuje w granicach 5 zł.
Z czystym sercem mogę polecić do codziennej pielęgnacji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz