wtorek, 9 kwietnia 2013

11. Na ratunek włosom.

Moje włosy wołały ostatnio o pomoc. I to dość "głośno". Nie mogłam dać sobie z nimi rady, nie chciały się układać, elektryzowały się, były matowe, wypadały na potęgę, a co najgorsze nie mogłam ich rozczesać po myciu. Niestety zima im także dała się we znaki, chodzenie w czapce nie było dla nich najlepsze, ale cóż poradzimy na nasz klimat. Będąc w szpitalu u lekarza zajrzałam na tak zwany kiermasz (bazarek) na którym codziennie jest inny towar. Akurat natrafiłam na przemiłego pana z produktami Bingo Spa. Od razu rzuciło mi się w oczy 500 g pudełeczko Kuracji do włosów Słabych i wypadających oraz po farbowaniu z ponad 40 aktywnymi składnikami. 


Producent mówi, aby kurację stosować przez 5 dni. Wtedy po każdym myciu nałożyć preparat na 10 minut 
i spłukać wodą. Następnie powtarzać te czynność profilaktycznie 
1-2 w tygodniu.
Zastosowałam się do tego i muszę powiedzieć, że stan moich włosów już po 5-dniowej kuracji się poprawił. Teraz stosuję raz w tygodniu i jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Opakowanie mam od prawie 2 miesięcy i mam jeszcze 1/3 produktu.
Cena 16zł / ocena 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz